والپیپرهای زیبای طبیعت

Beautiful nature wallpapers

Beautiful nature wallpapers

BingWallpaper-2014-08-13-چهار شنبه 22-05-1393

چهارشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۳۶ ب.ظ

پارک bannack . مونتانا .آمریکا.

در سال 1862 وقتی زمزمه های کشف طلا در bannack در گوش ها پیچید همه برای بدست آوردن طلا به این منطقه مهاجرت کردند..و در سال 1950 دیگر طلای برای استخراج نمانده بود دیگر کسی در انجا نماند و خالی از سکنه شد..حالا دولت آمریکا این پارک را دست نخورد برای بازدید مرد از آن دوران حفظ کرده.

نکته قابله توجه در این عکس سفیدی درختان است !!! سفید از برف یا شکوفه درختان نیست !!! این تصویر توسط یک دوربین با لنز مادون قرمز گرفته شده..با دقت در درختان میتوانید برگ های سبز درخت ها را هم ببینید..نام دیگر  این منطقه شهر ارواح است.

BingWallpaper-2014-08-13-چهار شنبه 22-05-1393

دانلود در 

download image

نظرات  (۳)

سلام.. امیدوارم که خوب باشی..بیننده پروپاقرص وبلاگتم.. قبلا نظر داده بدم اگه یادت باشه واسه تگ تبلیغاتی..یه راه پیدا کردم که حدث میزنم خودت هم بدونی..


http://www.bing.com/HPImageArchive.aspx?format=xml&idx=0&n=1&mkt=en-US

توو این آدرس کلی کد هست که خط 6 این کدها لینک عکس روز بینگ بدون تگ تبلیغاتی قرار داره.
یادم رفت بگم که این لینک رو باید بعد از www.bing.com بذاری
پاسخ:
درود بر شما دوست عزیز.
بله از این طرق میشه تصاویر رو دریافت کرد و حتی میتونید با مرور گر فایر فاکس و کلیک راست بر روی تصویر  و انتخاب گزینه ویو بکگراند به آسانی تصاویر رو ذخیره کنید..البته این رو هم در نظر داشته باشید که تصاویری رو که دریافت میکنید در اندازه 768*1366 هستن که اندازه کوچکیه.. ولی تصاویری که در این وبلاگ از تصاویر روز جستجو گر بینگ قرار داده میشه در اندازه 1200*1920 هستن .
۰۹ مهر ۹۳ ، ۱۶:۳۶ طراحی سایت

خیلی خوب و عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی